Outdoor og printmedier gav en potentiel eksponering på 986.000
VINDERE:
CCA 2019
Outdoor, sølv
UDFORDRING
Få danskere ved, hvor dårlige vilkår kyllinger har. Mange tror, at den værste del af produktionen er den, der fører til buræg – men mange andre led af produktionen er også problematiske. Dyrenes Beskyttelse har et mærke for god dyrevelfærd og ville eksponere, at kyllinger har dårlige vilkår for at promovere deres mærke.
LØSNING
Gennem forskellige fysiske medier på både outdoor og print visualiserede vi de velfærdsproblemer, der er i den danske kyllingeproduktion. Eksempelvis holdes kyllinger kunstigt vågne med store lamper, så i stedet for de sædvanlige to, satte vi i stedet 20 lamper til at lyse en af vores visuals op.
RESULTAT
Over tre ugers aktivitet på outdoor og printmedier opnåede vi en potentiel eksponering på 986.000.
Er du nysgerrig på at høre mere? Eller har du spørgsmål? Så er du meget velkommen til, at henvende dig til vores Mindshare team!
ADRESSE
Mindshare
Mindshare, Lighthouse
Holmbladsgade 133
2300 København S
Denmark
Telefon
+45 70 22 75 25
Henrik Kraglund, Chief Client Officer
FØLG OS
COPYRIGHT