Ford Mustang

Adaptive marketing in real-time

DATO: September 2015

UDFORDRING

For første gang nogensinde blev Ford Mustang sat til salg i Danmark. Udfordringen var derfor at skabe opmærksomhed til Fords mest eksklusive model og benytte det moment til at skabe en bred opmærksomhed for at opnå en følelse af, at “Ford er et brand for mig”.

LØSNING

Et event til Kulturnatten skulle sikre opmærksomhed på Ford Mustang, hvor Mustangen skulle køre á tre omgange rundt i København. Seks filmhold på gaden, en helikopter i luften, og et kamera i Mustangen der sendte signaler til teamet i The Loop, som blev livestreamet. Således kom budskabet ud til hele Danmark og ikke kun dem, som var til Kulturnatten.

RESULTAT

Det amerikanske ikon blev vel modtaget. Opmærksomheden omkring Ford steg med 27%, og resultaterne fra to timers livestream var over forventning:

  • Unikke seere: 7.500
  • Samlet seertid: 120 timer
  • Engagerede brugere: 3.100
  • Eksponeringer: 740.000

Er du nysgerrig på at høre mere? Eller har du spørgsmål? Så er du meget velkommen til, at henvende dig til vores Mindshare team!

ADRESSE
Mindshare

Mindshare, Lighthouse

Holmbladsgade 133

2300 København S

Denmark

Telefon

+45 70 22 75 25

E-mail

Henrik Kraglund, Chief Client Officer

henrik.kraglund@mindshareworld.com

COPYRIGHT

 

 

Pin It on Pinterest

Del denne case