Plan Danmark

Click bait for Good

DATO: December 2016

 

SHORTLISTED:

Rambuk 2017

Radio spot & event

UDFORDRING

Formålet var at skabe så mange nye fadderskaber som muligt inden for kampagneperioden med et reduceret budget. Alt var digitalt, hvor forbrugeren er endnu sværere at nå.

LØSNING

Vi udviklede det kreative univers og tilpassede det til kanalerne med de indsigter, som vi har omkring forbrugernes adfærd på native formater, hvorved vi ledte dem ind til mere information om at være fadder.

RESULTAT

Vi skabte en øgning i effekten på 68%, mens ROI blev 3,5 sammenlignet med digitale mediers standard på 2,0. Dermed skabte vi 30% flere leads sammenlignet med et budget på samme størrelse året forinden.

Er du nysgerrig på at høre mere? Eller har du spørgsmål? Så er du meget velkommen til, at henvende dig til vores Mindshare team!

ADRESSE
Mindshare

Mindshare, Lighthouse

Holmbladsgade 133

2300 København S

Denmark

Telefon

+45 70 22 75 25

E-mail

Henrik Kraglund, Chief Client Officer

henrik.kraglund@mindshareworld.com

COPYRIGHT

 

 

Pin It on Pinterest

Del denne case