Select Page

Plan Danmark

Click bait for Good

DATO: December 2016

Shortlisted

Rambuk 2017: Radio spot & event

UDFORDRING

Formålet var at skabe så mange nye fadderskaber som muligt inden for kampagneperioden med et reduceret budget. Alt var digitalt, hvor forbrugeren er endnu sværere at nå

LØSNING

Vi udviklede det kreative univers, og tilpassede det til kanalerne med de indsigter, som vi har omkring forbrugernes adfærd på native formater, hvorved vi ledte dem ind til mere information om at være fadder.

RESULTAT

Vi skabte en øgning i effekten på 68%, mens ROI blev 3,5 sammenlignet med digitale mediers standard på 2,0. Dermed skabte vi 30% flere leads sammenlignet med et budget på samme størrelse året forinden.

Er du nysgerrig på at høre mere? Eller har du spørgsmål? Så er du meget velkommen til, at henvende dig til vores Mindshare team!

ADRESSE

Kristen Bernikows Gade 1, 3. sal
1105 København K
Danmark
copenhagen@mindshareworld.com

Pin It on Pinterest

Del denne case