Royal Unibrew & Faxe Kondi Booster

Discover Comeback Moments

DATO: Marts 2017

UDFORDRING

Med et mindre budget var udfordringen at fange yngre mænd med relevant indhold, som kunne skabe engagement og bibeholde brandet i målgruppens top-of-mind. Det ville vi gøre ved at bevare en effektiv tilstedeværelse på YouTube uden at overeksponere målgruppen og samtidig øge engagement, reach og effektivitet.

LØSNING

Gennem YouTube Discovery Ads fik kampagnen et stort reach ved at eksponere fire tidligere Faxe Kondi Booster film til målgruppen, mens de så andet relateret indhold. Målgruppen blev kun eksponeret for videoerne, hvis de aktivt selv klikkede på indholdet og viste interesse herfor.

RESULTAT

Kampagnen resulterede i 294.000 views, hvoraf +25% havde set den 1 minut lange video til ende. Et godt resultat som vidnede om, at målgruppen gerne ville se videoerne til ende, hvis de selv kunne klikke. Derudover fik kampagnen 63.000 earned views og 828 YouTube subscribers.

Er du nysgerrig på at høre mere? Eller har du spørgsmål? Så er du meget velkommen til, at henvende dig til vores Mindshare team!

ADRESSE
Mindshare

Mindshare, Lighthouse

Holmbladsgade 133

2300 København S

Denmark

Telefon

+45 70 22 75 25

E-mail

Henrik Kraglund, Chief Client Officer

henrik.kraglund@mindshareworld.com

COPYRIGHT

 

 

Pin It on Pinterest

Del denne case