Select Page
Bilsensitiv

Bilsensitiv

Ford Motorcraft Bilsensitiv DATO: Maj 2017 UDFORDRING Fords autoriserede bilværksteder, Motorcraft, blev anset som værende dyrere end uautoriserede bilværksteder. Vi skulle derfor skabe opmærksomhed omkring Motorcraft og introducere pris match. Det gjorde vi ved at...
Perfekt uden filter

Perfekt uden filter

Ford Perfekt uden filter DATO: Januar 2017 UDFORDRING Ford skulle lancere den nye C-Max, deres primære familiebil. For at fange en travl familiemor- eller fars opmærksomhed, var det afgørende at tappe ind i netop deres hverdag med en forståelse for de udfordringer,...
Adaptive marketing in real time

Adaptive marketing in real time

Ford Mustang Adaptive marketing in real-time DATO: September 2015 UDFORDRING For første gang nogensinde blev Ford Mustang sat til salg i Danmark. Udfordringen var derfor at skabe opmærksomhed til Fords mest eksklusive model og benytte det moment til at skabe en bred...

Pin It on Pinterest