Ford Motorcraft Bilsensitiv DATO: Maj 2017 UDFORDRING Fords autoriserede bilværksteder, Motorcraft, blev anset som værende dyrere end uautoriserede bilværksteder. Vi skulle derfor skabe opmærksomhed omkring Motorcraft og introducere prismatch. Det gjorde vi ved at...
FordPerfekt uden filter DATO: Januar 2017 UDFORDRINGFord skulle lancere den nye C-Max, deres primære familiebil. For at fange en travl familiemor- eller fars opmærksomhed, var det afgørende at tappe ind i netop deres hverdag med en forståelse for de udfordringer, der...
Ford MustangAdaptive marketing in real-time DATO: September 2015 UDFORDRINGFor første gang nogensinde blev Ford Mustang sat til salg i Danmark. Udfordringen var derfor at skabe opmærksomhed til Fords mest eksklusive model og benytte det moment til at skabe en bred...
Vores website gemmer cookies på din computer. Vi bruger cookies til at indsamle oplysninger om, hvordan du bruger vores side. Brug af cookies giver os mulighed for at huske dig samt tilpasse og forbedre din oplevelse med sitet. Lær mere om vores cookies, og hvordan vi beskytter dine personlige oplysninger ved at læse vores privatlivspolitik. Afviser du vores cookies, sporer vi ikke dine oplysninger, når du bruger sitet. Hertil benytter vi dog en enkelt cookie til at huske, at du ikke ønsker at blive sporet.Accepter cookiesNej tak til cookiesPersondatapolitik
Recent Comments