Tak Rock – De Aflyste Navne

Tak Rock – De Aflyste Navne

  Tak Rock – De Aflyste Navne   En integreret kampagne, der satte fokus på rockmusikkens udfordringer under Covid-19. 
 April 2021 – oktober 2021. UDFORDRING Mange bands i Danmark stod overfor deres store gennembrud sommeren 2021. Men sådan...
Tak Rock

Tak Rock

Royal Beer Tak Rock DATO: Juli 2017   SHORTLISTED Creative Circle Award (CCA) 2018 Advertising/Integrated Campaigns Danish Digital Award (DDA) 2018 Brand Activation UDFORDRING Udfordringen var at sikre Royal Beers position som Danmarks rock-øl med platformen ‘TAK...
Dark Games

Dark Games

Royal Beer Dark Games DATO: Juni 2017 UDFORDRING Royal Unibrew var sponsor for Danmarks største metalfestival, Copenhell, i 2016. Udfordringen bestod i at få folk til at engagere sig med brandet før og under festivalen. LØSNING Løsningen var et online spil, Dark...
Når der går sport i den

Når der går sport i den

Faxe Kondi Når der går sport i den – part 2  DATO: Juni 2017  SHORTLISTED Rambuk 2017 Involveringsprisen Danish Digital Award 2018 (DDA) Brand Activation UDFORDRING Udfordringen var at få den unge generation til at blive en del af ”Faxe Kondi-bevægelsen” på...
Max BioSpil

Max BioSpil

Royal Unibrew & Pepsi Max Max BioSpil DATO: April 2017 UDFORDRING Udfordringen var at få vores forbrugere til at blive aktivt involveret og deltage i chancen for at vinde og smage den nye produktvariant, Pepsi Max Ginger. Efterfølgende skulle vi skabe interaktion...

Pin It on Pinterest