Integreret kampagne fokuserede på rockmusikkens udfordringer under COVID-19 En integreret kampagne, der satte fokus på rockmusikkens udfordringer under Covid-19. April 2021 – oktober 2021. UDFORDRING Mange bands i Danmark stod overfor deres store...
Royal Beer Tak Rock DATO: Juli 2017 SHORTLISTED Creative Circle Award (CCA) 2018 Advertising/Integrated Campaigns Danish Digital Award (DDA) 2018 Brand Activation UDFORDRING Udfordringen var at sikre Royal Beers position som Danmarks rock-øl med platformen ‘TAK...
Royal Beer Dark Games DATO: Juni 2017 UDFORDRING Royal Unibrew var sponsor for Danmarks største metalfestival, Copenhell, i 2016. Udfordringen bestod i at få folk til at engagere sig med brandet før og under festivalen. LØSNING Løsningen var et online spil, Dark...
Faxe Kondi Når der går sport i den – part 2 DATO: Juni 2017 SHORTLISTED Rambuk 2017 Involveringsprisen Danish Digital Award 2018 (DDA) Brand Activation UDFORDRING Udfordringen var at få den unge generation til at blive en del af ”Faxe Kondi-bevægelsen” på...
Royal Unibrew & Pepsi Max Max BioSpil DATO: April 2017 UDFORDRING Udfordringen var at få vores forbrugere til at blive aktivt involveret og deltage i chancen for at vinde og smage den nye produktvariant, Pepsi Max Ginger. Efterfølgende skulle vi skabe interaktion...
Vores website gemmer cookies på din computer. Vi bruger cookies til at indsamle oplysninger om, hvordan du bruger vores side. Brug af cookies giver os mulighed for at huske dig samt tilpasse og forbedre din oplevelse med sitet. Lær mere om vores cookies, og hvordan vi beskytter dine personlige oplysninger ved at læse vores privatlivspolitik. Afviser du vores cookies, sporer vi ikke dine oplysninger, når du bruger sitet. Hertil benytter vi dog en enkelt cookie til at huske, at du ikke ønsker at blive sporet.Accepter cookiesNej tak til cookiesPersondatapolitik
Recent Comments