Select Page
Tak Rock

Tak Rock

Royal Beer Tak Rock DATO: Juli 2017Shortlisted:Creative Circle Award 2018 (CCA): Advertising/Integrated CampaignsDanish Digital Award (DDA): Brand Activation UDFORDRING At sikre Royal Beers position som Danmarks rock-øl med platformen ‘TAK ROCK’ samt øge brandets...
Dark Games

Dark Games

Royal Beer Dark Games DATO: Juni 2017 UDFORDRING Royal Unibrew var sponsor for Danmarks største metalfestival, Copenhell, i 2016. Udfordringen bestod i at få folk til at engagere sig med brandet under og før festivalen. LØSNING Løsningen var et online spil, Dark...
Når der går sport i den

Når der går sport i den

Faxe Kondi Når der går sport i den – part 2 DATO: JUNE 2017   Shortlisted   Danish Digital Award 2018 (DDA): Brand Activation   Rambuk 2017: Involveringsprisen   Awards   Rambuk 2018: Involveringsprisen UDFORDRING Udfordringen var at få den unge generation til...
Max Bio Spil

Max Bio Spil

Royal Unibrew & Pepsi Max Max Bio Spil DATO: April 2017 UDFORDRING Udfordringen var at få vores forbrugere til at blive aktivt involveret og deltage i chancen for at vinde og smage den nye produktvariant Pepsi Max Ginger. Efterfølgende skulle vi skabe interaktion...
Discover comeback moments

Discover comeback moments

Royal Unibrew & Faxe Kondi Booster Discover Comeback Moments DATO: Marts 2017 UDFORDRING Med et mindre budget var udfordringen at fange yngre mænd med relevant indhold, som kunne skabe engagement og bibeholde brandet i målgruppens top-of-mind. Det ville vi gøre...

Pin It on Pinterest