100 nye pop-up forhandlere øgede danskernes interaktion med Ford DATO: 01.07 2021 Mindshare etablerede 100 nye fysiske pop-up forhandlere i Danmark, så potentielle kunder kunne møde Fords nye elektriske Mustang Mach-E overalt i det danske sommerland....
Social kampagne aktiverede hele købsrejsen for Ford Mustang Mach-E En social kampagne der aktiverede hele købsrejsen på Fords elektriske Mustang Mach-E. UDFORDRING Ford lancerede i sommeren 2021 den 100% elektriske Mustang Mach-E på det danske marked....
Indsigtsstudie og workshop kickstarter privatleasingsstrategi UDFORDRINGPå få år har flere og flere danskere fået øjnene op for privatleasing, og i 2021 vælger mere end hver femte bilkunde på det private marked at lease deres bil. Mens en håndfuld af konkurrenterne...
Prøveturskoncept skabte en mere personlig oplevelse og tillid til Ford som brand SHORTLISTED Rambuk 2020 Indsigtsprisen UDFORDRING Markeds- og brandanalyser afslørede en væsentlig udfordring for Ford i forhold til at konvertere bilkøbere hele vejen gennem kunderejsen...
Vores website gemmer cookies på din computer. Vi bruger cookies til at indsamle oplysninger om, hvordan du bruger vores side. Brug af cookies giver os mulighed for at huske dig samt tilpasse og forbedre din oplevelse med sitet. Lær mere om vores cookies, og hvordan vi beskytter dine personlige oplysninger ved at læse vores privatlivspolitik. Afviser du vores cookies, sporer vi ikke dine oplysninger, når du bruger sitet. Hertil benytter vi dog en enkelt cookie til at huske, at du ikke ønsker at blive sporet.Accepter cookiesNej tak til cookiesPersondatapolitik
Recent Comments